П`ятниця, 20.09.2019, 21:33
ЗОШ №20 
імені Бориса Серги Моя улюблена школа!!! 
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 435

Конкурс на заміщення посади директора

Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оголошує конкурс на заміщення посади директора Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 імені Бориса Серги Полтавської міської ради Полтавської області».

Місцезнаходження закладу:  м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, 25.

Умови оплати праці.

Місячна заробітна плата встановлюється у розмірі від 4956,00 грн (у т.ч. підвищення до посадового окладу – 10 %, вислуга років –  від 10 %, надбавка за престижність праці – від 5%).

Кваліфікаційні вимоги.

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі (оригінали та/або копії):

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- документ про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- трудова книжка чи інші документи, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- медична довідка про проходження обов’язкового психіатричного огляду;

- довідка про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, може подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

Документи подаються до управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради за адресою:  вул. Соборності, 36, м. Полтава, каб.26а.

Останній день прийому документів – 23.05.2019.

Уповноважена особа, яка приймає документи від кандидатів - головний спеціаліст відділу загальної середньої, спеціальної, дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти та соціального захисту управління освіти Завгородня Тетяна Миколаївна (е-mail: poltosvita@osvitapoltava.gov.ua, тел. 60-95-10).

Етапи проведення конкурсу.

Конкурсний відбір складається з:

- перевірки знання законодавства України у сфері освіти (письмове тестування тривалістю не більше 30 хвилин);

- перевірки професійних компетентностей кандидатів (письмове вирішення ситуаційного завдання тривалістю  не більше 30 хвилин);

- публічної та відкритої презентації кандидатами державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти (не більше    5 хвилин), надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

Конкурсний відбір розпочнеться орієнтовно з 11.06.2019 в приміщенні Полтавської міської ради (вул. Соборності, 36, к. 222).

Дата і час проведення письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу будуть повідомлені кандидатам додатково.

 

 

 

25.04.2019

 

 

 

ПЕРЕЛІК

ситуаційних завдань на перевірку професійних компетентностей кандидатів

  1. До Вас звернулися батьки майбутнього першокласника з проханням зарахувати дитину до школи. У ході бесіди з’ясувалося, що родина проживає за адресою, яка не закріплена за територією обслуговування закладу освіти. Однак батьки наполягають на зарахуванні дитини саме до цієї школи. Ваші дії як керівника.

  1. Територія школи не огороджена. У результаті там відпочивають мешканці міста, вживають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація школи може домогтися порядку на території закладу?

  1. На уроці фізичної культури учень отримав травму руки. Які дії директора в даній ситуації?

  1. Вчитель 3-Б класу працює за строковим трудовим договором на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника. Основний працівник повідомила про свій намір перервати відпустку і приступити до роботи. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчителя, який працює з цими учнями з першого класу. Які дії директора школи?

  1. Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня він вийшов на роботу. Дії директора школи?

  1. Батьки другого класу звернулися до директора школи з проханням перевести в інший клас учня, який порушує дисципліну та обзиває учнів, мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?

  1. Під час здійснення перевірки харчування  учнів у школі з’ясувалося, що фактичний набір страв не відповідає денному меню – розкладу, затвердженому керівником закладу. Які Ваші дії як керівника закладу?

  1. У педагогічному колективі неодноразово порушували питання щодо необхідності загального обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Педагоги вважають, що вони мають право брати участь у плануванні роботи закладу, а не лише виконувати заплановане керівництвом. Цього навчального року Ви вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи школи та складання річного плану на наступний навчальний рік. Запропонуйте модель колективного обговорення його змісту та доведіть її ефективність.

  1. До Вас, як до керівника, звернулися батьки учня з такою проблемою: вчитель історії під час проведення уроків постійно розмовляє по телефону. Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.

  1. У колективі працює педагог, який постійно провокує конфліктні ситуації, пов’язані з роботою. Які, на Вашу думку, повинні бути дії керівника?

  1. При виконанні важливого завдання Ви, як керівник, допустилися помилки. Чи має право керівник на помилку? Чи повинен керівник визнавати свої помилки при підлеглих, якщо так, то як краще це зробити?

  1. Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 18 учнів 10 класу разом з батьками (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Ірину Федорівну, а Любов Іванівну (у минулому році на паралелі було три девятих класи, при формуванні десятих класів стало два, зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?

  1. Батьки випускників подарували школі мультимедійну дошку. Як правильно «прийняти» такий подарунок?

  1. Директор школи усвідомив, що у колективі працює педагог, який має лідерські якості, став неформальним лідером і є потенційним конкурентом керівника. Як правильно вибудувати трудові відносини з таким педагогом?

  1. На батьківських зборах класний керівник 3-Б класу запропонував провести ремонт класної кімнати. Батьківський актив підтримав дану пропозицію. 5 батьків з 28 з даним рішенням не погодилися і відмовилися здавати кошти. Через два тижні після батьківських зборів до Вас, як до керівника, звернулися 2 батьків, які не погодилися здавати кошти, і повідомили, що класний  керівник став  упереджено ставитися до їх дітей, занижувати їм оцінки. Якими мають бути дії директора школи? Запропонуйте свій варіант розвязання психолого-педагогічної ситуації.

  1. Під час перерви у навчальному закладі стався випадок травмування учня. Які дії директора в даній ситуації ?

  1. Станом на 28 травня до закладу освіти подано заяви батьків щодо зарахування дітей до школи. Серед них є заяви тих, хто не проживає на території обслуговування даного закладу. Що робити керівнику закладу?

  1. Ви приймаєте на роботу педагогічного працівника. Він наполягає на укладенні з ним письмового трудового договору. Ваші дії?

  1. До школи надійшло більше заяв на зарахування дітей до першого класу, ніж вона може прийняти. Це заяви від батьків дітей, які мешкають на території обслуговування школи, мають братів та сестер - учнів цієї школи, працівників даного закладу освіти. Як буде проходити зарахування дітей до школи  у цьому випадку?

  1. Під час перерви учні вчинили бійку на шкільному подвір’я. Які дії директора в даній ситуації?

  1. У закладі є інклюзивний клас для навчання дітей з особливими освітніми потребами. На зарахування до нього надійшло 4 заяви від батьків дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та 1 заява від батьків дитини з тяжкими порушеннями мовлення. Чи можуть ці діти навчатися у одному класі? Запропонуйте свій варіант розв’язання ситуації.

  1. У закладі є вакантна посада учителя музичного мистецтва. До Вас звернувся спеціаліст (музикант), який не має педагогічної освіти, з проханням прийняти його на роботу. Чи приймете Ви такого спеціаліста?

  1. Ви помітили, що поведінка одного з працівників школи має ознаки алкогольного чи наркотичного сп’яніння. Якими повинні бути дії директора закладу?

  1. До Вас звернулися батьки із заявою про відкриття інклюзивного класу. Також надійшла заява від батьків, чия дитина не може відвідувати школу через фізичний стан. Що Ви, як керівник, повинні зробити для відкриття такого класу? Як буде організовуватися навчання дитини, яка за станом здоров’я не може відвідувати школу?

  1. До Вас надійшла скарга від батьків учнів 7 класу про те, що класний керівник змушує учнів після уроків прибирати класну кімнату. Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.

  1. Вчитель української мови та літератури, який викладає в 11 класі, звернувся до Вас із заявою про надання йому творчої відпустки терміном 3 місяці для написання підручника. Ваші дії як керівника закладу?

  1. До школи звернулися батьки дитини, якій станом на 1 вересня буде 5 років       9 місяців, із заявою про зарахування її до 1 класу. Аргументуйте прийняте Вами рішення.

  1. Батьківський комітет закладу скаржиться, що якість готових страв в їдальні не відповідає органолептичним показникам (зовнішній вигляд, колір, смак, запах, консистенція). Які Ваші дії як керівника закладу?

  1. До Вас, як керівника закладу, звернувся вчитель з такою проблемою. У нього наближається термін проходження курсової підготовки. Однак він вважає, що може її не проходити, оскільки вже має необхідну кількість годин за рахунок участі у семінарах, вебінарах,  проходжені онлайн-курсів, підтверджених сертифікатами. Які ваші дії як керівника закладу?

  1. Класний керівник повідомив директора, що учень 8 класу не відвідує школу    12 днів без поважних причин. Які дії директора закладу в даній ситуації?

 

 

ПЕРЕЛІК

тестових питань на перевірку знань

чинного законодавства України в сфері освіти

  1. Що не є складником освіти?

  2. Що таке інформальна освіта?

  3. Загальна середня освіта – це

  4. Що належить до завдань загальної середньої освіти?

  5. Скільки рівнів має повна загальна середня освіта?

  6. Скільки років триває навчання на базовому рівні середньої освіти?

  7. Який статус може мати заклад освіти?

  8. Заклад загальної середньої освіти – це …

  9. Який заклад забезпечує здобуття базової середньої освіти?

  10. Що таке гімназія?

  11. Коли організовується інклюзивне навчання в закладі освіти?

  12. Що є основним колегіальним органом управління закладу освіти?

  13. Що є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти ?

  14. Які органи громадського самоврядування можуть діяти в закладі освіти?

  15. Який документ дає право закладу освіти провадити освітню діяльність на певному рівні загальної середньої освіти ?

  16. На кого покладається відповідальність за здобуття повної загальної середньої освіти дітьми?

  17. На кого покладається відповідальність за організацію харчування учнів у закладі освіти?

  18. На кого покладається контроль за охороною здоров’я та якістю харчування учнів закладу загальної середньої освіти ?

  19. Які заклади освіти мають право визначати релігійну спрямованість власної освітньої діяльності?

  20. Що не належить до повноважень закладу загальної середньої освіти?

  21. Що не належить до повноважень керівника закладу освіти?

  22. Хто має право звільнити заступника керівника закладу загальної середньої освіти?

  23. Що не є обов’язком здобувача освіти?

  24. Яка гранична наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти?

  25. Які документи необхідно подати для зарахування дитини до першого класу?

  26. Які діти першочергово зараховуються до 5 класу?

  27. У який строк зараховуються на вільні місця за результатами жеребкування діти, які не проживають на території обслуговування закладу?

  28. Коли проводиться жеребкування для зарахування дітей до закладу освіти на вільні міста?

  29. Для якої категорії осіб може запроваджуватися індивідуальна форма навчання?

  30. У який строк проводиться зарахування учнів на індивідуальну форму навчання?

  31. Як здійснюється виховання учнів у закладах загальної середньої освіти ?

  32. Утворення та діяльність яких організацій і структур забороняється в закладах загальної середньої освіти?

  33. Що є необхідною умовою атестації педагогічного працівника?

  34. Яка загальна кількість академічних годин необхідна для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років?

  35. Ким затверджується номенклатура справ у закладі освіти?

  36. Що не належить до обов’язків педагогічних працівників?

  37. Ким затверджуються штатні розписи комунальних закладів загальної середньої освіти?

  38. Для чого потрібно забезпечувати відкритий доступ до інформації та документів на веб-сайті закладу освіти?

  39. Яку інформацію (документи) необов’язково оприлюднювати на веб-сайті закладу освіти?

  40. У який строк розміщуються на веб-сайті закладу освіти інформація та документи, передбачені законодавством, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом?

  41. Який стаж педагогічної роботи необхідний для зайняття посади керівника закладу загальної середньої освіти?

  42. Хто може залучатися до участі в роботі конкурсної комісії на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти з правом дорадчого голосу?

  43. Після закінчення другого строку перебування на посаді директора школи особа не має права …

  44. Що з переліченого не є вимогою до особи, яка має бажання обійняти посаду керівника закладу загальної середньої освіти?

  45. Чия присутність не є обов’язковою під час проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу загальної середньої освіти?

  46. Яка мета реалізації Концепції «Нова українська школа»?

  47. На чому ґрунтується новий принцип педагогіки партнерства відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  48. Що не є ключовою компетентністю відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  49. Що є наскрізним вмінням відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  50. На скільки циклів поділяється початкова освіта Нової української школи?

  51. Що не передбачається у рамках реформування системи державного фінансування загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  52. Коли передбачається запровадження нового державного стандарту профільної освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  53. Яке спрямування матиме профільна школа в результаті реформування структури загальної середньої освіти

  54. Яким має бути випускник Нової української школи?

  55. Яка тривалість другого етапу реалізації Концепції «Нова українська школа»?

  56. Що передбачається на другому етапі реалізації Концепції «Нова українська школа»?

  57. На якому етапі реалізації Концепції «Нова українська школа» передбачено створення нової системи підвищення кваліфікації  вчителів і керівників шкіл?

  58. Що не включатиме індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами, яку необхідно розробити для інклюзивного навчання, відповідно до Концепції «Нова українська школа»?

  59. За рахунок яких коштів здійснюватиметься реалізація Концепції «Нова українська школа»?

  60. З якою періодичністю визначатиметься обсяг фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції «Нова українська школа»?

Пошук
...
...
...
...
...
© AIRa

Створити безкоштовний сайт на uCoz