Бачити те, чого не помічають інші, — це універсальний ключ до успіху.
(Роберт Кійосакі)
Саме таким гаслом орієнтувалася команда школи у розробці науково-дослідної роботи з теми: «Корекційно-розвивальні можливості арттерапії у роботі з дітьми початкової та середньої школи в умовах інклюзивного освітнього простору», яка посіла II місце у I етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії наук України.
Наполегливість, творчий підхід до дослідження учениці 10 класу Єлизавети Телятник та її наукових керівників – практичного психолога Дар’ї Пшичкіної-Фирсової та вчителя образотворчого мистецтва Марини Сотнікової в черговий раз довели, що переможцями стають – звичайні люди, які знаходять сили протистояти труднощам та мають підтримку оточуючих.
|