П`ятниця, 28.04.2017, 11:25
ЗОШ №20 
імені Бориса Серги Моя улюблена школа!!! 
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 327

Галаган Юлія Олександрівна

практичний психолог, соціальний педагог, спеціаліст вищої категорії

Твоя безпека в мережі Internet

Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач.

Нажаль, останнім часом з розвитком технологій спостерігається сплеск інтернет-злочинності. Такі злочини, як і у реальному житті, можуть загрожувати як матеріальному благополуччю людини так і її здоров’ю та життю. Щоб убезпечити себе і повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, людині треба розвивати критичне мислення, вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.

Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як “дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.

28 листопада 2016 р. ГО "Детектор медіа" презентувала перший сучасний онлайн-посібник з медіаграмотності для підлітків "МедіаДрайвер"

mediadriver.online

Це інноваційний освітній проект, основна мета якого − навчити підлітків орієнтуватися у світі медіа та критично сприймати інформацію, яку вони отримують з різних медіаканалів.

У посібнику 16 мультимедійних розділів з тестами та ігровими елементами. Спеціально для цього підручника було створено 4 мультиплікаційні ролики про критичне ставлення до медіа.

"МедіаДрайвер" - це не тільки про те, як виявляти фейки, маніпуляції та протистояти їм, А також про те, по-перше, як навчитися використовувати його можливості в повсякденному житті та у роботі, по-друге, як навчитися критично сприймати все, що пропонують медіа.

Користуйтесь мережею Internet безпечно.

Корисна інформація про можливості отримання допомоги родинам, постраждалим в соціально-політичних конфліктних ситуаціях

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З ЗОНИ ПРОВЕДЕННЯ АТО, АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ ТА МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ

 

УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» (безкоштовно) – 0 800 507 309

Пенсійний фонд – 0 800 503 753

Державний центр зайнятості – 0 800 505 060 730 – з мобільного

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 0 800 501 892

“Телефон довіри” Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 0 800 501 383

 

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» (безкоштовно)

0 800 500 225 або

772 з мобільного Київстар та Лайф

Інформаційні, психологічні та юридичні консультації. Анонімно і конфіденційно.

 

НАЦІОНАЛЬНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» З ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НА-

СИЛЬСТВУ, ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА ГЕНДЕРНІЙ ДИСКРИМІНАЦІЇ (безкоштовно) 0 800 500 335

386 з мобільного

Інформаційні, психологічні та юридичні консультації. Анонімно і конфіденційно.

 

КРИЗОВИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ.

Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України спільно з Національним медичним університетом імені О.О.Богомольця у Кризовому центрі МПД надає людям безкоштовну психологічну допомогу.

м. Київ вул. Паньківська, б. 2, кім. 3

Центр працює з 11.00 до 18.00. Тел.: 288 33 85.

Телефон довіри Центру: 288 33 48

https://www.facebook.com/kostiuk.in.psy?hc_location=timeline

 

ВІДКРИТА ГРУПА ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА МАЙДАНУ

Інформаційно-психологічна підтримка соціуму в зв’язку з кризовою ситуацією в країні. Розміщені пропозиції з проведення заходів (інтервізії, профілактика вигорання, навчання) виключно на безоплатній основі 81

https://www.facebook.com/#!/groups/1426739737567143/

 

«ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Психологічної служби Майдану : 096 7 300 100

 

УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ПСИХОТЕРАПЕВТІВ

Безкоштовна психологічна допомога тим, хто її потребує: насамперед учасникам протестів з усіх сторін, постраждалим внаслідок силового протистояння, членам сімей постраждалих від насильства.

Телефони довіри, на які можна звернутися за консультацією (зі всієїУкраїни): 099-0938010, 093-4366733, 068-6994174

http://www.usp.inf.ua/

Супервізори УСП оголошують про безкоштовні супервізії (зокрема дистанційно, по скайпу) випадків кризового консультування і психотерапії, що пов’язані з останніми подіями в Україні. Андрій Дружинін 050 442 30 41,

Людмила Гребінь 067 9139747

 

ПРОФЕСІЙНА АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧИХ АНАЛІТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ (ПАДАП)

Професійна асоціація дитячих аналітичних психологів (ПАДАП) продовжує професійну Лінію допомоги: безкоштовну супервізійну роботу з колегами, дитячими психологами.

Контакты: 0667486695 – Інна, inna.kyryluk@gmail.com

0997530949 – Наталія, natashaspencer@hotmail.co.uk

 

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА У ПАТРІАРШОМУ СОБОРІ ВОСКРЕСІННЯ ХРИСТОВОГО В КИЄВІ

Порадня для тих, хто пережив жахливі події або став свідком насильства стосовно іншої людини.

Безкоштовно, анонімно, конфіденційно.

ОБОВ’ЯЗКОВО! за попереднім записом

Пн.-Пт. З 9.00 до 17.00

Тел. (068) 114 38 47

м.Київ, вул.Микільсько-Слобідська, 5

 

ЛІКАРІ БЕЗ КОРДОНІВ

Безкоштовні психологічні консультації, тренінги.

«Гаряча лінія»: 044 253 77 56

Полтавський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

вул. Шевченка, буд. 7, телефон довіри (095) 923 00 58

 

 

Дозволь собі бути щасливим!!!

 

Ти маєш право на життя
без насильства!

 

Ти маєш право на особисті почуття, друзів, думки, секрети, повагу, власну думку.

Ці права є в  Тебе від народження,отже не важливо, скількиТобі років –Ти гідний поваги та розуміння,

бо Ти - ЛЮДИНА!

 

Куди звернутися людині, яка зазнала насильства в сім'ї?

 

Звернися за допомогою до вчительки, якій довіряєш,
або до шкільного психолога.

 

Зателефонуй з 09.00 до 20.00 на Національну «Гарячу лінію» з питань протидії
насильству та захисту прав дитини й отримай допомогу
386 (безкоштовно
для абонентів МТС та Київстар),
08005003350
(усі дзвінки в межах України безкоштовні)

 

 Особа,
яка постраждала від насильства в родині, може звернутися до:

 

 Управління
у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету (0532) 2-57-29 та на
електронну адресу:
ussms_poltava@е-mail.ua


Служби у справах дітей Полтавської міської ради (м. Полтава, вул. Жовтнева, 36,
кім. 122, 119) т. управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого
 комітету Полтавської міської ради (м. Полтава,

вул. Жовтнева, 36, к. 122) т. (0532)
56-43-99.

 
Управління освіти Полтавського виконавчого комітету Полтавської міської ради
 (м. Полтава, вул. Жовтнева, 36, кім. 28) т. 2-49-21, 2-04-92.

 
Полтавського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (м.
Полтава, вул. Жовтнева, 36, кім. 146)
    т. 56-20-52

 

  Кримінальної міліції у справах дітей ПМУ УМВС
 України у Полтавській області (м. Полтава, вул. Сковороди, 2б) 
т. 51-01-29, 51-01-31.


Полтавської міської служби дільничних інспекторів міліції (м. Полтава, вул.
Сковороди, 2б) т. 51-01-91.

 

 КИЇВСЬКИЙ
 РАЙОН:


Служби у справах дітей Київського райвиконкому м. Полтави (м. Полтава, вул.
 Маршала Бірюзова, 1/2) т. 7-50-34.
 
Київського РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області (м. Полтава, вул. Маршала
 Бірюзова, 32) т. 56-65-87.

Кримінальної міліції у справах дітей Київського району (м. Полтава, вул.
Маршала Бірюзова, 32) т. 66-77-84.

 Служби
дільничних інспекторів міліції Київського району (м. Полтава, вул. Маршала
Бірюзова, 32) т. 66-68-98.

 

 

ЛЕНІНСЬКИЙ
РАЙОН:

Служби у справах дітей Ленінського райвиконкому м. Полтави (м. Полтава, вул.
Пролетарська, 39) т. 58-44-34.

 Ленінського
РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області (м. Полтава, пров. Пролетарський, 3в)
 т. 7-47-40.

Кримінальної міліції у справах дітей Ленінського району (м. Полтава, пров.
 Пролетарський, 3в) т. 7-70-79.
 
Служби дільничних інспекторів міліції Ленінського району (м. Полтава, пров.
Пролетарський, 3в) т. 57-22-57.

 

 
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОН:

 
Служби у справах дітей Октябрського райвиконкому м. Полтави (м. Полтава, вул.
 Калініна, 30) т. 63-11-08.

 ​ Октябрського
РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області (м. Полтава, вул. Комсомольська, 16)
т. 56-09-51.

Кримінальної міліції у справах дітей Октябрського району (м. Полтава, вул.
Комсомольська, 16) т. 51-02-33.

Служби дільничних інспекторів міліції Октябрського району (м. Полтава, вул.
Комсомольська, 16) т. 51-01-59.

 

 

 

Спілкуймося із задоволенням

 

 Спілкуючись один з одним, ми навіть не замислюємось над тим, скільки факторів впливає на процес спілкування. Ми зустрічаємо людину, сприймаємо її, взаємодіємо з нею. І від того яке перше враження справить на нас людина, як ми побудуємо обмін інформацією, залежить успіх спілкування.

У психологіі  рговорять про три сторони спілкування: комунікативну (обмін інформацією), перцептивну (процес сприйняття людьми один одного під час спілкування й установлення на цій основі взаєморозуміння), інтерактивну (організація взаємодії між людьми).

      Отже, спілкування – це міжособистісна та міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання один одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією, думками, почуттями, оцінками тощо). Іншими словами, спілкування – це взаємодія двох або більше людей, спрямована на узгодження та об’єднання зусиль з метою налагодження взаємин і досягнення загального результату.

       Процес комунікації, на жаль, не завжди настільки ефективний наскільки потрібно, причиною цього досить часто є комунікативні бар'єри.

Фактори, що ускладнюють процес спілкування та шляхи їх подолання:

*            Помилки сприйняття. Дуже багато розбіжностей і конфліктів відбувається внаслідок того, факти інтерпретуються і розуміються по-різному різними людьми. Також, досить часто, наше ставлення до людей формується на основі першого враження: позитивне враження призводить до переоцінки, а негативне – до недооцінки партнерів по спілкуванню.

*            Невміння слухати. Рівень нашої уваги нестабільний, він коливається. Побічні думки спотворюють зміст повідомлення. Наш емоційний стан теж відволікає увагу від того, про що говорить співрозмовник, і ми відключаємось або подумки вже готуємо гідну відповідь, пропускаючи багато важливої інформації. Уміння слухати є найважливішою умовою ефективного спілкування. -->

Пошук
...
...
...
...
...
© AIRa

Створити безкоштовний сайт на uCoz