П`ятниця, 04.12.2020, 14:39
Полтавська ЗОШ №20 
імені Бориса Серги Моя найкраща школа!!! Моя найкраща школа!!! Моя найкраща школа!!! Моя найкраща школа!!! Моя найкраща школа!!! 
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 

 

 

Вітаємо на сторінці психологічної служби школи

                                                                                  

Практичний  психолог школи                                        Соціальний педагог школи

 Даря Анатоліївна Пшичкіна-Фирсова                             Оксана Миколаївна Ліннікова


 

                                                                                                                                                                       

Освіта: вища

Освіта: вища

Закінчила ПНПУ ім. В.Г. Короленка у 2017 році.

Здобула освітній ступінь магістра  за спеціальністю «Психологія» та отримала кваліфікацію «Психолог. Викладач вищого навчального закладу».

Закінчила ПДПУ ім. В.Г. Короленка за спеціальністю " Соціальна педагогіка. Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)» та здобула кваліфікацію соціального педагога, соціально-педагогічного працівника з дитячими та громадськими молодіжними організаціями, вчителя англійської мови та зарубіжної літератури.

У ЗЗСО№20  працюю з 2019 року. 

У ЗЗСО № 20 працюю з 2018 року

Життєве кредо: Життя не можна відкласти, його потрібно прожити зараз.    (Ірвін Ялом)

Педагогічний стаж  роботи:   8 років

Професійне кредо: Сенс людського життя – бути джерелом світла і тепла для інших людей.                                             (С. Л. Рубінштейн)

Життєве кредо та професійне кредо:

Неможливо виростити повноцінну людину без виховання в ній почуття прекрасного.

(Рабіндранат Тагор)

    В своїй роботі практичний психолог та соціальний педагог керуються етичним кодексом    та    працюють згідно свого річного плану роботи. 

 

 

Основні напрямки роботи практичного психолога

Основні напрямки роботи соціального педагога

Психодіагностичний

Діагностичний

Консультаційний

Прогностичний

Корекційно-відновлювальний   та розвивальний

Консультаційний

Просвітницький   та профілактичний

Захисний

Навчальний

Профілактичний

Звязки з громадськістю

Звязки з громадськістю

Організаційно-методичний

Організаційно-методичний

                                     


 

Виховання дитини - складна та відповідальна місія.

Але насправді вона зводиться до дуже простих та

зрозумілих речей: любов, прийняття та повага.

Пам'ятайте про це кожну хвилину спілкування

зі своїми дітьми, і тоді довкола стане більше

щасливих людей. 

 


 

 

 

 

skrynka.doviry.shkola20@gmail.com

Рятівний острів в океані невирішених проблем

(для учнів, вчителів та батьків). Конфіденційність гарантується

Практичний психолог завжди на  онлайн зв'язку.

За допомогою  електронної форми (яка знаходиться нижче в посиланні) Ви маєте можливість отримати консультацію практичного психолога з будь-якого питання в зручний для Вас час.

https://forms.gle/prmxB9AVk7VV9XDu9

 

ДОПОМОГА ДІТЯМ ПРИ СТРЕСІ ВНАСЛІДОК  СПАЛАХУ ВІРУСУ COVID -19

 

ЯК ЗАХИСТИТИ СЕБЕ ВІД КОРОНАВІРУСУ ? ПОРАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ. 

     

 

                 

  ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО КОРОНАВІРУС?

ПОРАДИ ЕКСПЕРТІВ

 

 

 

1. Тримайте під контролем власні емоції

Перш ніж говорити з дитиною про небезпечне захворювання, переконайтеся, що контролюєте власну тривогу та страх. 

Адже діти часто віддзеркалюють емоції батьків.

"Маленькі діти беруть приклад зі своїх батьків, стосовно того як реагувати на незрозумілій їм ситуації. 

Діти одразу зрозуміють спокійні ви чи стурбовані, й будуть поводитися аналогічно", – пояснює 

Марк Рейнек, директор та старший психолог Інституту дитячого розуму. 

Якщо дитина відчує стурбованість батьків, то  гіперболізує небезпеку в своїй уяві.

2. Станьте ініціатором розмови

Не потрібно боятися піднімати цю тему, якщо дитина сама ще не запитувала. 

Ви можете стати для неї надійним джерелом інформації. 

Цій розмові не варто приділяти якоїсь надмірної уваги, можна просто підняти тему під час звичайної бесіди за обіднім столом.

"Хочете ви цього чи ні, але ваша дитина, ймовірно, вже чула про коронавірус по новинах або від однолітків.

Саме тому я завжди рекомендую зіграти на випередження.

Поговоріть зі своїми дітьми про речі, які можуть налякати, перш ніж вони почують більш страхітливу версію від однокласників", – каже Рейчел Томасян, ліцензований терапевт з питань шлюбу і сім'ї.

3. Запитайте, що вони вже знають про коронавірус

Відкриті запитання допоможуть оцінити знання ваших дітей, а також їх емоційний стан. 

Заохочуйте малечу висловлювати свої почуття.

Проаналізувавши сприйняття дитини, можна визначити, яким чином далі будувати розмову.

Крім того, буде можливість підкоригувати дитячі знання, щоб сформувати реалістичне уявлення про ситуацію. 

"Зараз багато новин про сезон грипу, мені цікаво, що ти чув про це", – такий початок розмови пропонує Робін Гудман, клінічний психолог і арт-терапевт. 

Експерт рекомендує повсякчас нагадувати дитині про те, що ви готові її вислухати та відповісти на будь-які запитання. 

4. Спілкуйтеся з дитиною правильно

Інформувати дитину потрібно зрозумілою мовою, відповідно до її віку. 

Тільки тоді вона зможе зрозуміти проблему та перестати тривожитися. 

"Батьки починають розмову зі своїми дітьми про коронавіруси по-різному, зважаючи на вік та рівень  їх розвитку. 

Гарне практичне правило – використовувати тільки ті слова, які ваша дитина вже розуміє", – дає пораду Рейчел Томасян. 

5. Продемонструйте свою підтримку

Говоріть про проблему стільки, скільки дитині необхідно, щоб відчути себе у безпеці.

Вона повинна розуміти, що у будь-який час може прийти до вас із запитаннями, а обов'язок батьків – її захищати.

Реагуйте на потреби дитини, підтримуйте та проявляйте свою турботу.

6. Будьте чесними зі своїми дітьми

Коли ваші діти приходять із запитаннями, відповідайте чесно, щоб уникнути плутанини чи непорозумінь.

"Чесність та прозорість є найважливішими. 

Тривога процвітає, коли щось приховується. 

Якщо у вас немає відповіді, зверніться до джерела, яке, на вашу думку, надає корисну та правдиву інформацію", – пропонує Марк Рейнек.

Не варто використовувати категоричні фрази, типу "ми всі налякані" або "ми тут нічого не можемо зробити"

7. Дозвольте дитині контролювати ситуацію

Яким чином це зробити?

Показати, що вона може зробити, щоб не захворіти, а також впровадити здорові звички для всієї родини.

Це допоможе відчути почуття контролю.

"Не говоріть про профілактику, як про спосіб налякати дитину та змусити її мити руки. 

Замість цього поговоріть про кроки, які ви всі збираєтесь робити, щоб попередити різні хвороби", – наголошує Рейчел Томасян. 

Ти маєш право на життя
без насильства!

Ти маєш право на особисті почуття, друзів, думки, секрети, повагу, власну думку.

Ці права є в  Тебе від народження, отже не важливо, скільки Тобі років –Ти гідний поваги та розуміння,

бо Ти - ЛЮДИНА!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЩО РОБИТИ, КОЛИ ДИТИНА СТАЄ АГРЕСИВНОЮ?

 

 

 

 

 

 

БАНОЧКА ЩАСТЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ

     

     Оптимістичний настрій допомагає дітям зростати більш здоровими і   стати   творчими,  позитивними і незалежними в майбутньому. У всіх  нас бувають   важкі часи, які можуть         тривати дні, тижні або навіть  місяці. ‌ Пережити   такі періоди людям допомагає позитивне   мислення,   ефекти якого науково   підтверджені.  

        

 

 

Як формувати позитивне мислення у   дітей?

      Пропоную Вашій увазі чудову методику, розроблену іспанськими психологами.  Що  треба зробити? Для початку обираєте велику і красиву скляну банку. Вона і буде   банкою щастя. Ви можете підписати її за допомогою маркера або приклеїти на неї     красиву картинку. Банку треба розмістити на видному місці в будинку. Щодня батьки і діти   описують те, що найкраще трапилося з кожним з них протягом дня. Це можуть бути зовсім прості речі, наприклад, добре слово, посмішка або речі значно більші – іспит, який зданий краще, ніж очікувалося. ‌ При написанні записки інформація, що міститься в ній, відкладається в мозку, навіть якщо ми цього і не усвідомлюємо. Записку складають і відправляють в банку. Приблизно через 6 місяців або коли банка буде заповнена, записки виймаються і читаються вголос

       Що дає застосування такої методики?

    Дитина навчиться думати про хороші речі, які трапляються з нею протягом дня. Вона буде цінувати навіть незначні позитивні речі, які можуть бути непоміченими іншими людьми. Дитина зможе відрізняти невеликі проблеми від дійсно істотних. Дитина навчиться бути вдячною. Все це поліпшить спілкування і атмосферу  в сім’ї.

 


        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошук
...
...
...
© AIRa

Створити безкоштовний сайт на uCoz